.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نادر دست نشان بركنار شد
در نامه ‌ای به محمدحسن حیدرزاده، قائم مقام باشگاه نساجی، با اعلام خبر بركناری دست نشان، از وی خواست اقدامات لازم برای قطع همكاری با این مربی صورت گیرد...
نادر دست نشان بركنار شد

با تصمیم هیئت مدیره و موافقت مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بركنار شد.
پس از نشست صبح امروز هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران، و موافقت پرهام، مدیر عامل این باشگاه، نادر دست نشان، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، از سمت خود بركنار شد.

پس از پایان این نشست، مهدی پرهام، در نامه ‌ای به محمدحسن حیدرزاده، قائم مقام باشگاه نساجی، با اعلام خبر بركناری دست نشان، از وی خواست اقدامات لازم برای قطع همكاری با این مربی صورت گیرد.

همچنین از صبح امروز، مذاكره های اولیه با گزینه ‌های مورد نظر باشگاه نساجی مازندران آغاز شده است و پس از جمع بندی نهایی، نام سرمربی جدید این تیم اعلام می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یونس 16 دي 1388
نادر از نساجی برو ما تو را دیگر نمی خواهیم
نا شناس 17 دي 1388
ترو به خدا یک گریزی به معاونت توسعه ورزش همگانی که معاونت تربیت بدنی استان بزنید کاردگر یک... که فکر میکنه هیتلر شده هر کس با او بد سلام علیک کرد انقدر به صورتهای مختلف اذیت میکنه تا طرف تشکیلات ورزش رو ول کنه این اقا در سال گذشته حدود یک ماه از اقای پریچهره قهر کرده بود در سر کار خود حاضر نمیشد و با معاونین دیگه تربیت بدنی استان هم قهر میباشد التماس دعا
نا شناس 18 دي 1388
مربی منشوری که بهتر از نادر نمی شود. آقای دست نشان لطفآ به ما توضیح دهید وظیفه مجتبی ابراهیمی غیر از دلالی و زدو بند برای جنابعالی چیست؟
نا شناس 19 دي 1388
تا زمانی که ورزش قائم شهر با دخالت نمایندگانی چون اکبری سیاسی بشه اوضاع نتنها بهتر نمشه بلکه وخیم میشه .
نا شناس 27 اسفند 1388
سال جدید ورزش در مازندران دست خوش حوادث بسیار است منتظر باشید که از پایان تعطیلات در دهه دوم آغاز خواهد شد .ضمنآ چیز ی بنام معاونت توسعه همگانی در ورزش دیگر نداریم این اتفاق در سازمان افتاده است واکثر استانها دستور العمل سازمان را اجرا کرده اند که مازندران و چند استان دیگر هنوز انجام نداده اند و دیگر این که احتمال اینکه مدیر کل هم تعویض شود بسیار است و احتمالآ این عمل هم اواسط اردیبهشت انجام خواهد شد.گزینه ها عبارتند از (پاشا، مدیر کل گلستان)،(حسینی،مدیر کل سابق)، (عباس غفاری سرپرست حراست اداره کل که پشت پرده رایزنیهای بسیاری تا کنون انجام داده است)،(احمد سعادتمند،معاونت توسعه قهرمانی اداره کل در حال حاضر)،(منتقمی،مدیر کل سابق)(بهمن نیکخو،مدیرکل سابق استان قم و رئیس اصل 44 قانون اساسی در سازمان تربیت بدنی و مشاور سعید لو ) به نظر شما کدامشان بهتر ند؟
حقيقت جو 27 اسفند 1388
گنه كرد در بلخ آهنگري به شوشتر زدند گردن مسگري
دوست عزيز ديواري كوتاهتر از ديوار كاردگر نديدي ! هي راه ميري توي هر مطلب بي ربطي به ايشون گستاخي ميكني؟ اگه صادقي بيا و رو در رويش اين حرفها رو بزن! من مطمئنم كه ايشون انتقاد پذير هستند.
آخه هميشه شاكي! نادر دست نشان چه ربطي به معاونت توسعه ورزش همگاني دارد؟؟؟ فقط ميدونم كه كاردگر از آدماي پر ادعا و توخالي بدش مياد و توي سيستمش جايي ندارند . البته شما دوست گرامي ( نه دشمن ) بهتر است به قسمتهاي خالي زياد ليوان ورزش مازندران هم نگاهي بندازي و انتقاد سازنده ات رو هم در بقيه ورزش مازندران هم داشته باشي!!!!
نا شناس 27 اسفند 1388
نادر دست نشان چوب دلالی اش در فوتبال را خورد
نا شناس 28 اسفند 1388
اگر قرار است تحولی در مدیر کلی ورزش اتفاق بیفتد ،در بین این چند نفر.حسینی،سعادتمند،نیکخو از همه بهترند
نا شناس 28 اسفند 1388
دراین آشفته بازار در ورزش مازندران و اداره کل بهترین شخص نیک خو می باشد.
x 29 اسفند 1388
معلومه شما کی هستین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.